Kilic , Silaha Karsi

June 23, 2006 at 12:53 am (Uncategorized)

Evet.. Bu sefer karsiniza gercekten ilginc bir konu ile geliyorum…..
Hani eskilerin dedigi gibi.. “Silah icat oldu mertlik bozuldu” Acaba gercekten oylemi?….

Youtube de dolasirken ilginc 2 videoya rastladim……

Bu videolarda, Japonlarin unlu kilici Katana ya silahla ates ediyorlardi….. ( ilk videoda silahla ikincisinde civitip, agir makineli ile ates etmisler)

Simdi hemen demeyin.. ” Silah parcalar kilici” diye….
Cunki oyle olmuyor.. Yani ilk video da….

Birinci videomuzda, kilica tabanca ile ates ediyorlar….. Kilicin gerisinde 2 tane mermi deligi oluyor…. Neden mi? Cunki kilic mermiyi ikiye boluyor.. Ve kilic sapasaglam ayakta kaliyor…..

Ikinci videomuzda ise biraz civitiyorlar ve kilica 50 kalibrelik agir makinali ile kilica ates aciyorlar.. Goruntude kilic parcalaniyor…. Fakat agir cekimde izlenildiginde… Olay cok farkli gorunuyor….

Yani uzun lafin kisasi, paraniz varsa gidin bi tane Katana alin.. Biri ates ederse kurtulma sansiniz var..🙂
Mermiyi bile ikiye bolen kilica saygi duyarim….

7 Comments

  1. beyazpiyano said,

    böle bi kılıcı şeyde görmüştüm nersiydi unuttum ama işe yaramas gibi bu beaaa

  2. fasterk said,

    Yanliz mermileri ekmek keser gibi ikiye ayiriyor….
    Cok keskin ve dayanikli….

  3. YALNIZLIK OKULU said,

    süper bir kılıçtır iki kere özel koşullarda su verilip sertleştirilir hemde hala tam olarak bilinen yöntem ısıl işlemle değildir.
    usta çırak ilişkisi vardır ve öyle binlerce üretilmez bir katana en az bir ay zaman da yapılır…

    bir hadiye eden olsada bizm de olsa diyorum hani nasıl fasterk cim…

  4. beyazpiyano said,

    hımm güsel bişi yaff ama ne işimise yarıcak bilmiyom belki uzay teknolojisinde kullanılabilir🙂

  5. beyazpiyano said,

    reklamları yapan nerede dövdünüsmü onu🙂

  6. fasterk said,

    Yalnizlik okulu: yorumun icin tesekkurler…. Gercektende nasil yapildigi konusunda bir fikrim yoktu.. Ama normal yontemlerle imal edilmedigi ortada…..

    Beyaz Piyano: Yok daha bulamadik…. Ama yakinda yine koyucam cboxumu… Osledim ben onu….😦

  7. erulke said,

    ben bu kiliclara hastayim…
    kill bill i defalarca izledim…

    yalniz bu deneyi
    evde yapmamak lasim🙂

Leave a Reply

