Sac Kurutucular ve Elektrikli Cihazlar Hakkinda Bilmedigimiz Bisey….

June 21, 2006 at 9:45 am (Uncategorized)

Bu su gune kadar sac kurutucularin zararli elektromanyetik dalgalar gonderdigini bilmiyordum……
Yani bildigimiz basit bir fon ( sac kurutucu) aslinda vucudumuza yogun elektromanyetik dalga gonderen biseymis…. Buna electromagnetic field deniyor….. Ve gunluk yasamimizda kullandigimiz bir cok sey esasinda elektromanyetik alan yayici bir obje….
Peki bir elektomanyetik alan cihaz bize ne yapabilir……
Ozurlu bebek dogumlari, beyin kanserleri, gogus kanseri vb…. Evet ben de duydugumda sasirdim….
Yani ben, normalde cep telefonlarinin tehlikeli oldugunu felan dusunuyordum.. Ama isin gercek yuzu gorunenden farkli….

Evde gunluk yasamimizda kullandigimiz; Hoperlorler, utu, buzdolabi, mixer, ekmek kizartma makinasi, sac kurutucu, renkli televizyon, kahve makinasi, elektrikli supurge, elektrikli firin, lamba…..
Birer elektromanyetik dalga yayma aleti….. Bu verileri nerden mi buldum…. Bi kontrol edebilirsiniz… Detayli degerleri de vermisler…..

Tabi akilli ureticiler hemen bu yonde calisma gercekleklertirerek elektromanyetik dalga duzeyi dusuk urunler yapmaya baslamislar….
Mesela fon ( sac kurutma ) makinasi…

Esasinda sadece birilerinin boyle bir fon makinasi yaptigini yazacaktim…. Su elektomanyetik olayi bir arastirayim dedim….. Neler cikti neler….­čÖé

3 Comments

  1. beyazpiyano said,

    hi├ž f├Ân makinas─▒ kullanmad─▒m kuaf├Ârde bazen tutuyolar lann ├žekin ┼ču gavur aletini diyom­čÖé
    havluyla kurulama y├Ântemi makbuld├╝r
    yaff cbox─▒ nie kald─▒rd─▒n ne g├╝sel yaz─▒yoduk orayada
    reklamdan dolay─▒ kald─▒rd─▒ysan iyi etmi┼čsin
    diyomki ┼ču reklam─▒ yapan keratay─▒ bir olup temizce bi d├Âvelim :)))

  2. fasterk said,

    Cevremiz manyetik alan dolu…… Kanser olmak icin bir cok sebebimiz var….­čśÇ

    Yaw abuk sabuk tipler gelip biseyler yaziyorlar…. Silmekten bunaldim…. Isteyen buraya da yazar diye dusundum….­čśÇ

  3. beyazpiyano said,

    iyi yapm─▒┼čs─▒n yaff cbox olunca selam yaz─▒yo ├ž─▒k─▒yo millet
    reklam yapan─▒ d├Âv├╝cektim gelmiyo art─▒k :))

Leave a Reply

