Yeni Blogum Hayirli Olsun……

June 8, 2006 at 6:53 pm (Yorumlarim)

Selam bu ilk mesajim oluyor….. Boylelikle wordpress'de bulasmis oldum….. Ehh tabi bi kac haftalik comezlik devresinden sounra burada cosarim herhalde……

Simdilik kuru bir merhaba diyorum ama calismalara basladim….. Anladigim kadari ile worldpress gercekten sahane ozellikleri barindiriyor….. Eee zaten biraz daha saglam biseyler yapmanin zamani da gelmisti…….

Bu simdilik isinma turlari…….. Herhalde daha sonra kendim saglam bir server kurarim……

Daha ne yapacagima karar verebilmis degilim……

Bakalim zaman gosterecek…… Ilk goz agrim  dunyasenindir de ki 321 postu buraya basari ile aktardim……

Tum postlar calisiyor…… Bazilarinda ufak sorunlar var ama halledecegim…… 

Slowly Slowly…… 😀

17 Comments

  1. fasterk said,

    Eh heh heh ….. Kendi kendime deli gibi yorum yaziyorum….. Daha burda bisey yok ama yakinda olacak……
    Bi deneyim bakalim…. Ozelliklerini kesfedeyim bu servisin……

  2. indis said,

    hayırlı olsun..blogger gerçekten manyaklaştı..ne comment yazılabiliyor ne de başka bir şey..

  3. fasterk said,

    Ehh dogru soze ne denir….. Update yapabilmek icin 40 saat ugrasiyorum…. Sayfa gidiyor… Geliyor….. Gercekten manyaklasti…..
    Hayir isin kotusu o kadar ugrasip post hazirliyorum…. Ama millet sayfayi acamiyor…..

  4. zpelin said,

    Hayırlı olsuuun :))))

  5. fasterk said,

    Saol…. Post nakletme isi bitti ama hala kategorilere ayirmaya calisiyorum….. Bu kadar fazla postu kategoriye ayirmak cok zaman aliyor….😀

  6. Xprodoksit said,

    En iyisini yapmışsın bizede yer varmı varsa bizde gelelim bu blogger kafayı sıyırdı gibi bu aralar

  7. fasterk said,

    Hic durmayin bir deneyin derim… Sahane ozellikler var… Bayildim yaw….

  8. fasterk said,

    Su anda arkadas listemi nasil eklerim diye arastiriyorum ben de…..

  9. beyaz piyano said,

    hele şükür çalışan bir comment gördüm :))
    en güzelini yaptın herkes bıraksın şu blogger saçmalığını bende benimblog var oraya taşısammı diyorum :))

  10. fasterk said,

    Bence wordpress i bir dene … Gercekten sahane……

  11. İPEK said,

    hayırlı uğurlu olsun sayfan fasterk

  12. mutreft said,

    Hade hayırlı uğurlu bol postlu site olması dileği ile…

  13. beyaz piyano said,

    fasterk bisi diskoya götür fasterk bisi diskoya götür🙂
    yaff blogger a mail attım türkçe yazılmış şikayet mektubunu tınlarlarmı acaba :))

  14. fasterk said,

    Saol mureft….. Yazilarinin takipcisiyim…. Seni burada gormek beni sevindirdi…🙂
    Beyaz piyano sikayet seyini ben ce kesinlikle degerlendirirler…. Ciddi diyorum…

  15. freelancer said,

    hayırlı olsun yeni mekan😀

  16. irfy said,

    Hayırlı olsun fasterk, izlemeye devam ediyoruz efenim.
    Bu arada postları tek tek mi taşıdın nası hallettin o işi?

  17. fasterk said,

    Selam freelancer.. Selam irfy…..
    Postlari tek tek tasimadim….. Zaten dovseler tek tek tasimam…..😀
    Wordpresin en guzel ozelliklerinden biri, eski blogundaki tum postlari kendisinin tasimasi…😉
    Zaten o yuzden buraya gectim…..
    Ayrica daha bir cok guzel ozellik de mevcut… Artik zaman icinde kesfedicem herhalde…..
    1 Hafta icinde ( Belki de 2 gun felan) butun ozelliklerini cozerim herhalde…..🙂

Leave a Reply

