Mikrodalga Firinda Yumurta Pisirmek…

June 3, 2006 at 11:31 pm (Yeni Buluslar)

Eger bir mikrodalga firina sahipseniz ve yumurtayi mikrodalga firin ile pisirmeyi denediyseniz…. Olacak olanlari biliyorsunuzdur….. Evet ben bu olayi bizzat denedim…. Ve sonra 1 saat kadar ugrasarak mikrodalga firini temizledim……..
Daha sonra ise baska bir yontem buldum…..
Mikrodalgaya dayanikli bir kabin icine su koyuyordum… Ve yumurtayi da bu suyun icerisine koyarak pisiriyordum….. Tabi bu yontem de pek saglikli degildi…. Cunki, sureyi iyi ayarlayamazsam….. Yine firini temizlemek zorunda kaliyordum…..
Simdi diyeceksiniz ki… "- Kardesim.. Manyak misin?… Bir suyun icinde kaynat yumurtayi ya da mis gibi sahanda yumurta yaparak mideye indir… "
Evet haklisiniz belki….. Ama ben yumurtayi mikro dalga firinda pisirmek istiyorum…..
Neyse…. Ben boyle dusunceler icerisindeyken…….. Benim gibi dusunen bir kac yaratici bilimadami… Tam benim istedigim seyi yapmis….. Demek ki isteyinde oluyormus….😛
Iste yumurtayi mikrodalga firinda pisirme aparati……

Leave a Reply

