Sahane Bir Flash Driver

May 31, 2006 at 10:25 am (Yeni Buluslar)

Efendim yine sahane bir bulusla karsinizdayim…… Bu seferki teknolojimiz bir flash bellek…. Bildiginiz gibi flash bellekler, gercekten cok hizli gelisen bir pazar ve kapasiteleri her gecen gun buyuyor…..
Hatta bazi bilgisayar firmalari, bilgisayarlardan harddiskleri kaldirip; yerlerine flash disk tabanli harddiskler yapmayi bile dusunuyorlar…..
Evet durum boyle iken Kingston firmasi piyasaya 2 Gb kapasiteli ve U3 teknolojisi adi verilen sistemi kullanan bir flash bellek surdu….
Evet gorunurde yuksek kapasiteli bir flash bellek gibi gorunen bu urun, aslinda kendi islerim sistemini de icinde barindiriyor….
Bu U3 adi verilen sistem, tasinabilir bir isletim sistemi….. Ve usb uyumlu herhangi bir bilgisayara taktiginiz anda guvenle calisiyor…..
Firefox Web tarayicisi kullaniyor…. Ayrica sifresi olmadan da baskalari tarafindan kullanilamiyor….
Amazon.com hemen urunun satisina baslamis…. Fiyati 69.99….

Ayrica bu tasinabilir isletim sisteminize istediginiz cogu programi da download edebiliyorsunuz….

Uretici linki de burada…..

4 Comments

  1. terken said,

    Ben de Sandisk’in cikardigini kullaniyorum. Cok memnunum.

  2. beyazpiyano said,

    bende isterem :))

    buralara gelmemeiştir dimi bendeki eskidi ilk çıkanlardan :))

    taşdevri modeli

  3. fasterk said,

    Amazon.com dan alabilirsin buyuk ihtimalle….. Cunki hatirliyorum… Benim bi kac arkadasim surekli kitap felan aliyordu… Biraz para farki oluyor ama….

  4. YALNIZLIK OKULU said,

    fasterk reklam yapıyorsunda hiç promasyon dağıtmıyorsun kardeşim olmuyor valla…

Leave a Reply

