Yastik Hoperlor……

May 24, 2006 at 10:43 pm (Yeni Buluslar)

Efendim bu urun yastik seklinde bir hoperlor…. Yani discmaninize ya da mp3 playerinizin kulaklik girisini takiyorsunuz ve sonra muzik dinleyerek misil misil uyuyorsunuz……..
Ya sizi bilmem ama… Bu yastik hoperlor benim gercekten isime yarayacak…… Neden mi? Benim en buyuk zevkim yatarken cd dinlemektir….. Ama kulaklik ve kulakigin kablosu acayip sorun olur…. Yani bu icat sahane… Hele fiyati daha sahane……
Tam tamina 10 dolar….. ( Esasinda 9.99) Ben hemen bi tane almaya gidiyorum…. 🙂
Iste linki…..

Leave a Reply

