Elektrosok Rus Ruleti Oyunu ( Aile Oyunu )

May 13, 2006 at 10:50 pm (Acayip, Yeni Buluslar)

Biliyorum yine acayip bir tercume yaptim…. Eh ben bunu hep yapiyorum… Artik alistiniz herhalde….
Neyse konuya geleyim…. Evet bu alet aile dostlarinizla ya da arkadaslarinizla oynayabileceginiz guzel bir oyun…
Oyun 2 veya 4 kisi ile oynaniyor…
Oyunun mantigi gayet basit…. Herkez parmagini oyuncagin icine sokuyor.. Ve Rulet makinasi calistiriliyor…. Sansli kisi yani makinanin belirledigi kisi.. Elektrik sokuna maruz kaliyor…. Ehehe… Gayet gussel bir oyun….
Daha detayli incelemek veya satin almak isterseniz iste linki diyorum…
Iste linki…
(Not: Bu oyunu sevmediginiz kisilerle oynarsaniz.. Oyunun zevkine varirsiniz….)

Leave a Reply

