Google dan Sahane Bir Bilgi Hizmeti

May 10, 2006 at 9:53 pm (Tavsiyelerim)

Google yeni bir hizmet vermeye basladi….
Google ile yapilan aramalarin, hangi sehirden, hangi ulkeden ya da hangi dilden oldugunu artik cok kolay bir sekilde ogrenebiliyoruz…
Webmasterler ( Web dizayni yapanlar, Internet sayfasi hazirlayanlar ) icin ya da blog hazirlayanlar icin sahane bir hizmet…..
Ben hemen bir arama yapayim dedim…..
Hemen yazdim. Bakalim " Angelina Jolie " yi kim nereden en fazla aratmis, hangi sehir daha cok aramis, hangi dilde en fazla arama yapilmis diye……
Sonuclar beni cok sasirtti….
Dunya uzerinde en cok aratan sehrin Istanbul olmasi karsisinda sok oldum…

Neyse…. Bu dumurdan sonra… Iste site diyorum…
Iste linki…

3 Comments

  1. MADA said,

    Fasterk_ciim İyi biiiişeymiş bu yaaaa… Afffelim afeelim sana devam böle şık postlara…Ne oluyosa banada öğreten kadın şeklinde ???

  2. Anonymous said,

    Fasterk_ciim : Haberin var mı bilemem amma blogunun sağ tarafı komple yok!!! Evet evet yanlış okumadın yok hatta şimdi sana yolluyorum görüntülerini mail olarak ne cbox’ın nede başka 1 şey allllah alllhaaaa yavvvv ….

  3. fasterk said,

    Eeee ben normal goruyorum herseyi….🙂
    Bu arada tesekkur ederim Mada….

Leave a Reply

