Browser Savaslari

May 5, 2006 at 12:05 am (Haberler, Tavsiyelerim)

Son zamanlar da bir browser savaslari aldi basini gidiyor… Buradan Mada ‘ ya konuya dikkatimi cektigi icin tesekkur ederim….
Neyse efendim konuya devam edlim… Nerde kalmistik… Hah browser savaslari….. Aldi basini gidiyor….
Ama herhalde bir cogumuz bu browser mucadelesinin 2-3 browser arasinda gectigini zannediyor….
Aslinda durum oyle degil….
Google ‘da ufak bir arama yaptiginizda karsiniza yuzlerce hatta binlerce sayfa cikiyor bu konu ile ilgili..( zaten genelde fazla sayfa cikar ya neyse)
Simdi size buldugum bir kac tane browser linkini veriyorum….
Hepsi de windows tabanli kullanilmak icin dizayn edilmis…..

Mozilla / Firefox Browser
Opera Browser
Netscape Browser
Avant Browser
Netcaptor Browser
Maxthon Browser
Crazy Browser
Flashpeak Browser
Kmelon Browser

Bunlar sadece yazabildiklerim…… Yani durum boyle…….

4 Comments

  1. M!ЯΛC said,

    Mozilla ve operayı tek geçerim diğerlerini.. kullanmadım ama mozillayı özellikle beğeniyorum daha hızlı olması için gereken birkaç ayarıda yaptıktan sonra performansını iyi buldum açıkcası.. ie den zaten iyice soğudum ıyy nedir o öyle e :kudur

  2. M!ЯΛC said,

    Belkide biraz bill’e karşı olmak hoşuma gidiyor😀

  3. YALNIZLIK OKULU said,

    SANIRIM MOZİLLA WİNDOWS İÇİN YAPILMADI LİNUX TABANLIDIR KENDİLERİ HEMDE BABALAR GİBİ SÜPERDİR HIZLIDIR KORUMALIDIR…

    VS VS VS…

  4. fasterk said,

    Evet mozilla linux icin yapilandirildi.. Fakat daha sonra explorer’in yerini sallamak icin windows icin duzenlenip karsimiza firefox olarak cikti….
    Gercekten cok hizli calisiyor…
    Amaaa….
    Yine de ufak tefek suphelerim var….

    Gerci ben arada ubuntu-linux uzerinden internette takildigim icin zaten mozilla kullaniyorum….

Leave a Reply

