Ucretsiz Ofis Yazilimi Open Office… ( Mukemmel )

April 18, 2006 at 8:21 pm (Tavsiyelerim)

Bu program gercekten sahane bir program… Tek kelime ile harika… Diyecek soz bulamiyorum….
Ustelik bedava olamasi da, isin baska bir sahane boyutu….
Bu program ile duz yazi yazabilir, sunum hazirlayabilir, veri tabani yapabilir, kendi isyerininz icin kucuk hesaplama programlari yapabilirsiniz…..
Tam olarak turkce…. Isterseniz bir cok dil secenegi de mevcut….
Iste Turkce ana sayfasi…
Iste Ingilizce ana sayfasi…
Iste download linki….
(Not: Yeni versiyonu ben hemen indirdim….)

4 Comments

  1. MADA said,

    Hahhhh işte sanada bu yakuşırda 1 az geç verdin bu tanıtım şeysiiini …

  2. fasterk said,

    Bu veni versiyonu ama…..😉

  3. XPRODOKSIT said,

    Tutmuyor hiçbiri Microsoft Office’ nin yerini maalesef 1 bilgisayarımda bu yüklü ama olmuyooor

  4. YALNIZLIK OKULU said,

    YA BEN SON DÖRT AYDIR KULLANIYORUM SADECE BİR KAÇ EKSİK NOKTASI VAR ODA AKTARIMLAR SIRASINDA OLUYOR…KENDİ ÜZERİNDA DOĞRU GEÇİRİYOR AMA BAZEN ÖZELLİKLE WORD KAFASINA GÖRE TAKILIYOR…BİR GÜN AÇIP ERTESİ GÜN ABUK SABUK KAYMIŞ ŞEKİLDE AÇTIĞINA ŞAHİT OLDUM BİR İKİ KEZ…

    İYİ YANLARI İSE HERŞEYİ YAPABİLİYORSUNUZ PARALI MİCROSOFT ÜRÜNLERİ GİBİ HATTA DEVAMLI YENİLENİYOR…ÖZELLİKLE YURT DIŞI EKLETİLERİ SÜPER…BİZ O KADAR HIZLI KOD YAZMIYORUZ HERHALDE YADA YAZMAK İŞİMİZE GELMİYOR…

Leave a Reply

