Caffeine Inhaler Aleti (Direkt Kafein Almak Icin)

April 1, 2006 at 10:28 pm (Acayip, Ilginc, Komik, Yeni Buluslar)

Bir nefeste aldim kaffeinimi.... O ne de gussel imis... Lay lay lom...
Bu alet sayesinde kaffein almak icin kola, kahve vb.. icmenize gerek kalmayacak… Astim hastalarinin kullandigi inhalerlere benzeyen bu alet; bir nefeste 150 mg kaffeinin kan dolasiminiza karismasini sagliyor…. Hic birsey icmenize de gerek kalmiyor… Ayrica sabunlarini da yapacaklarmis galiba… Bir banyo yapip; dogrudan deriden alacakmisiz kaffeini…. Bakalim ne yorumlar gelecek sizlerden…

3 Comments

  1. MADA said,

    HEHEHEH Bunu bana özel koyduğunu düşünürsem😛 çok mu saçmalamış olurum azmı???? ( Bknz: 3’ü 1 arada adlı post’um😛 )

  2. Ilker Yigit said,

    Gercekten de senin icin koymustum…. Mesajin yerine ulasmasina sevindim😉

  3. MADA said,

    Oley oley ollllley oleeeeeeeeeeeeeeeey :PPPPPPP

Leave a Reply

